Cara Membuat Order / Bayaran

PEMBELIAN SECARA ONLINE

1) SMS "nama anda dan kod sutera" kepada 0179434788 (Erie)

or

Emailkan "nama anda dan kod sutera" kepada butiksutera@yahoo.com

2) Tunggu pengesahan dari kami. Kami akan membalas SMS or Email anda. JANGAN SESEKALI BANK-IN DUIT SEBELUM MENERIMA PENGESAHAN DARIPADA PIHAK KAMI TERLEBIH DAHULU.

3) Setelah persetujuan dibuat, Pembayaran boleh dibuat melalui mana-mana Akaun Maybank / CIMB / BANK ISLAM. No akaun akan diberikan setelah persetujuan dibuat.

** Pembayaran Secara Ansuran juga diterima tetapi penghantaran barang yang dibeli hanya akan dibuat selepas pembayaran penuh dibuat **

4) Selepas pembayaran dibuat, sila sms kepada kami "reference number", "masa traksaksi" dibuat sebagai bukti pembayaran, nama penuh, alamat penuh untuk tujuan pos, dan no telefon.

or

sekiranya pembayaran dibuat menggunakan online banking, sila hantar printscreen transaksi ke email butiksutera@yahoo.com

5) Penghantaran barang akan dibuat dalam tempoh 2-3 hari waktu bekerja menggunakan khidmat Pos Laju @ Pos Express.



PEMBELIAN SECARA COD (CASH ON DELIVERY)

1) Penjualan secara COD hanya diberikan kepada saudara/i yang sama tempat kerja (dekat2 pn boleh la) @ sama tempat tinggal dengan kami (nak tau kat mane kami kerja @ tinggal, rujuk "about us")

2) Saudara/i boleh memaklumkan kepada kami barang2 yang saudara/i ingin lihat (SMS kod2 barangan) & kami akan membawa barang2 tersebut pada tarikh dan tempat yang dipersetujui bersama. Barang-barang yang ingin dilihat tidak wajib dibeli, so jangan risau yer..



KOS POS

1) Kos untuk tujuan pengeposan akan ditanggung oleh pembeli.

2) Kos pos hanyalah RM7.00 setiap barangan

0 comments:

Post a Comment